15 Nisan 2011 Cuma

MediaCat'in 10.yıl kapak sergisi

MediaCat, Türkiye'nin lider Pazarlama ve Pazarlama iletişimi dergisi 19.uncu yılında. Gelecek yıl MediaCat'in 20.yılını kutlayacağız.

Yayın yönetmenliğini yaptığım MediaCat benim için her zaman çok özel. Birden 9 yıl öncesine gittim. Türkiye gibi ortalama 5 yılda bir ekonomik kriz yaşanan bir ülkede sınırlı bir hedef kitleye yayımladığımız bu dergiyi 10 yıl yaşatabilmek bizi çok duygulandırmış ve heyecanlandırmıştı. Bu nedenle de MediaCat’in 10.yılında özel bir takım projeler, kendimize özgü 10.yıl etkinlikleri tasarlamıştık.

En önemlilerinden bir tanesi MediaCat Marketing Forum'du. 2002 yılında “Tüketici Yüzyılında Pazarlama” temasıyla başladık. Bu etkinliğimiz her yıl büyüyerek devam ediyor ve bu yıl da “Simplicity&Inovation” temasıyla 29 Kasım’da gerçekleşek.

Bir başka 10.yıl kutlama fikri ise MediaCat’in kapaklarını özel olarak yaptırmaktı. İstedik ki 10.yılında MediaCat’in kapaklarını reklam sektörünün ustaları tasarlasın.

Bu uygulamayı sadece 10.yıl için düşünmüştük ancak hala devam ediyor. Bu yıl Selçuk Demirel kapaklarıyla karşınıza çıkıyor dergi.

2012'de MediaCat'in 20.yılında neler yapacağız? Fikir geliştirmeye çalışıyoruz. Ama ben 20.yıla geçmeden sizinle 10.yılımızdaki MediaCat kapaklarını paylaşmak istedim. Reklam ustaları tarafından tasarlanan bu kapaklar, hala çok güncel, hala çok yaratıcı kapaklar.
Ocak, 2002 Tasarım: Hulusi Derici, Kapak Konusu: Sektör 2001 ekonomik krizinden büyük bir kayıpla çıktı.

Şubat 2002, Tasarım: Emre Senan Kapak Konusu: Yaratıcılık.

Mart 2002, Tasarım: Ahmet Kip Kapak Konusu: Kim aldatıyor? Niçin aldatıyor? Her yönüyle müşteri sadakati.

Nisan 2002, Tasarım: Sait Aytemur Kapak Konusu: Reklamcılar gençliği keşfetti.

Mayıs 2002, Tasarım: Alinur Velidedeoğlu Kapak Konusu: Kurallara uymak şart mı yani!

Haziran 2002, Tasarım: Serdar Erener Kapak Konusu: Spor pazarlama (Dünya Kupası)

Temmuz 2002, Tasarım: Hakkı Mısırlıoğlu Kapak Konusu: Kristal Elma.

Ağustos 2002, Tasarım: Feridun Hürel Kapak Konusu: Yaratıcılık ölçülebilir mi?

Eylül 2002, Tasarım: R. Paul McMillen Kapak Konusu: Pazarlama iletişimi sektörü AB'ye hazır mı?

Ekim 2002, Tasarım: Mehmet Ural-Ali Anıl-Kiraz Kurdaş Kapak Konusu: Siyasal iletişimde -sorumluluk gerektiren- yeni ufuklar.

Kasım 2002, Tasarım: Yavuz Turgul Kapak Konusu: P.O.P. Satış noktası savaşları.

Aralık 2002, Tasarım: Metin Aroyo Kapak Konusu: Eğlence Pazarlaması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder