2 Mayıs 2011 Pazartesi

Behiç Ak’ın ‘Heybeli Çay Seti’ tasarımları

Paşabahçe’nin tasarım ürünü ince belli çay bardaklarıyla ilk kez geçen yıl tanıştım. Bir arkadaşım evime gelirken hediye getirmişti. Paketi açınca çok sevindim ve uzun süredir Paşabahçe’ye yaptığım ziyaretleri gerçekleştiremediğimi fark ettim. Benim için dinlenme zamanlarından birisi de Paşabahçe’nin en yakın mağazalarından birisine gidip tasarım ürünlerini incelemek ve onlara hayran olmaktır.

Bence o çaybardaklarıyla çay içmek ayrıcalık. Kendinizi çok özel hissediyorsunuz. Bilmiyorum sadece bana mı öyle geliyor. Düşünsenize ünlü bir karikatür sanatçısı sizin çay içeceğiniz bardağın üzerine hayatınızı güzelleştirmek için sanatından, zamanından bir parça vermiş. Hal böyle olunca bardaklar kırıldıkça yerine yenileri alındı.

Basın bültenlerini çok dikkate almam, çünkü genelde benim kabusumdur basın bültenleri. Her gün onları temizlemek için hatırı sayılır bir zaman harcarım. Ama bugün gelen bir basın bültenini çöp kutusuna atmaya kıyamadım ve hemen oturup bu yazıyı yazdım.

Behiç Ak Paşabahçe’nin yeni bir çay bardağı serisinin ambalajı için özel tasarımlar çalışmış. Çay setinin adı: Heybeli. Bardaklar 6’lı değil 4’lü ambalajlarda satışa sunulmuş. Bunun daha çok ihtiyaca yönelik olduğunu düşünmüşler. Keşke daha öncekiler gibi sadece ambalajda değil bardakların üzerinde de tasarımları görebilseydik. Bu güzel Behiç Ak tasarımlarını blog izleyenlerimle paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder